Billerud Cup!

Efter två dagar i sporthallen med lite futsal har jag en enorm Träsmak i arslet! Men det är det värt :)

Innebandylaget gick vidare från gruppen vilket jag tycker är grymt kul! Jobbigt för dom lagen som åkte ut istället för oss :P Fick ragga folk på läktaren för att kunna spela slutspelsmatchen då folk föll bort. Tack så hemskt mycket ni 3 tjejer som ställde upp! :)

Annars är jag galet nöjd över att ha haft en nykter helg. Behövs nog med tanke på kommande två veckor :)
Är rätt så stressad men det kommer bli bra även fast Fritidsresor är dumma i huvudet!

Ligger i sängen nu och käkar chips och dricker julmust medan rutte rastas. Allt är bra men är jävligt trött på ensamheten. Tur att jag har två veckor i Thailand snart med två härliga tjejer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0