Annars är det nog helt okej...

Nacken dör, hjärtat dör, hjärnan dör.
Det är så underbart att gå till jobbet när det tar död på precis allt.
Tvättstugan som jag har nu är tusen gånger roligare.
Och bara fyra maskiner blev det idag oxå :)

Ringde förut och kolla om annat jobb, det ser mörkt ut.
Då får jag helt enkelt ta och sjukskriva mig.
Och med tanke på den pisslön jag har där så förlorar jag max 50 kronor på att gå hemma om man räknar bensinen.
Varför stå och ha ont en hel dag för 50 jävla spänn?!

Dom kom och fråga på jobbet om man ville byta från dag till eftermiddag på fredag också.
Vem fan vill göra det en fredag?!
Och jag kan inte för då är det bio som gäller med Liam och Linnea :)

Nu ska jag iaf ta och njuta av tystnaden.
Jag har inte ens tvn på längre.

Tråkigt inlägg från tråkig tjej.
Det bjuder jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0