I wanna see you tonight

Hyresbostäder va nyss här och fixa det som vi felanmält.
Varför ska dom komma den dagen jag är hemma och ligger i sängen?
Pinsamt :)

Matchen igår slutade med förlust i sudden.
Vi borde haft tre poäng men ett mot dom som ligger tvåa får väl duga. Eller?
Innebandy är iaf himla kul igen.
Men kanske bara jag i laget som tycker det :P
På lördag vankas det lagfest och jag minns hur full jag blev sist haha.
Det va då jag slog sönder Luddes lägenhet.
Men nu är ju både bättre och smartare än så!

Sitter i soffan nu iaf och ska söka lite jobb.
Är trött på Pema och allt skitgöra.

Sen funderar jag på att kanske dra mig en sväng mot farmor och farfar.
Det var ju inte igår.
Hoppas bara dom inte blir rädda av min förkylning :)

Grattis till mig själv också på den superviktiga namnsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0