Nu kör vi!

Nu är det dags att dra igång bloggandet igen då internet äntligen har kommit till Stationsvägen 29B.

Livet har nu börjat gå och det ljusare och jag trivs faktiskt riktigt bra.
Lägenheten är kanon och den ända nackdelen är väl att det är tråkigt att jämt lägga sig själv.
Men det är väl bara ett minimalt problem va?

Fjällen va hur bra som helst och jag längtar något enormt efter att få sätta på mig kläderna igen och spänna på mig brädan.
Men icke sa nicke det är ett år kvar.
Gode Gud låt tiden gå fort!

Barra hade 20årsfest i helgen också och den va superlyckad.
Iaf för min del!
Dock endast 2 timmar sömn men det va inga större problem.
Kan man gå neråt i åldern igen?
För i sånt fall har jag gjort det för jag har en energi som heter duga.

I helgen blir det afterwork, dock väääldigt lugn för mig då jag har match dagen efter.
Men så får det va ibland.
Får ju iaf god mat!

Men nu ska jag inte tråka ut er mer denna gång.
Dags att bege sig in till stan för innebandyträning.

Bjuder på en gammal bild innan jag lagt in de nya.
På återseende, hoppas ni kommer hit igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0