Sjukskriven?

Åkte hem från jobbet vid lunch.
Fick panik redan i bilen hem på hur jag ska sysselsätta mig nu då jag inte ska jobba.
Insåg att det inte alls kommer bli kul hemma.
Men nacken orkar fan inte hålla på huvudet.
Gode Gud ge mig en nacke med massa muskeler så det här problemet försvinner föralltid!

Ikväll vankas det iaf match :)
En vinst skulle sitta fint kan man säga.
Ska slänga i mig en dos av astmamedicinen innan jag glider oxå.
Tror förkylningsastman kom den här vintern oxå.

Ska ringa och boka tid att knäcka nacke och till Pema oxå.
Hoppas på bättre jobb nästa vecka för den här veckan fanns det inget mer att erbjuda :(


Kommentarer
Postat av: Linnea

BIO :D

2011-02-16 @ 21:36:32
URL: http://detevackertattvaravi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0