Blääääää!

Jag kan lova att jag kommer garanterat inte äta kalla såser speciellt ofta efter den här veckan!
Whirlpool är rena drömjobbet jämfört med den här skiten.
Ännu mindre variation än innan...

Men kom hem och en påse hängde utanför dörren.
Trodde att typ mormor eller farmor och farfar varit här men så va det inte.
Glad blev jag iaf :)
Fick mer blommor det här året än vad jag fick när jag hade Ludde.
Dissen på den! :D

Nu ska jag iaf bege mig mot mamma och Nisse där det idag serveras mat.
Som det även gjorde igår, bra där :)

Sen blir det träning och den är tidig och det gillar jag.
Där emot hatar jag alla hjärtans dag.
Och bara för att tillägga, det gjorde jag förra året oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0