Yesterday

Igår va en bra dag igen.
Alla bra dagar verkar vara helger, måste man överleva vardagarna då?

Började hemms hos farmor och farfar med en räkmacka till frukost.
En efterrätt på frukosten blev det oxå i form av äpplepaj och vaniljsås.
Och som pricken över i ställer dom fram en skål godis, hej fläskberg! :D
Va där i 4 timmar innan jag begav mig hem för att måla bordet en sista gång.

Åkte hem till Linnea och plocka upp henne och Liam för en tur in till stan och se Trassel på bio.
Och ja jag blev kär, i en tecknad gubbe?!
Blev kvar hemma hos henne till elva innan jag drog upp till Micke där han, hans tjej och Johnny va.
Fastnade till ett snåret innan jag traskade hem.

Och nu sitter jag har på en tidpunkt jag egentligen tänkt sova.
Det tänkte tydligen inte min kropp.
Eller mina drömmar tänkte inte så.
Drömde att Ludde hade en ny tjej (som va fuuul, yes!), jag bröt ihop och hoppade på honom haha.



Jag går mot strömmen och gör det svart!
Nej min soffa är inte rosa....



Hemskt men kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0