Hur blir ett barn till?!

Jag har gått och blivit irriterad på något som egentligen inte rör mig för fem öre.
Vet inte om ni har missat det eller har koll på en i bloggvärlden som är 15 år och nyss fick sin första unge.
Den 22e november rättare sagt.
Och nu har pundhuvudet blivit gravid igen och fattar typ inte hur det har gått till?

Tyckte synd om henne först när hon blev gravid och klankade ner på henne.
Det kan ju hända alla.
När hon sen klämt ut ungen tyckte hon det var jättejobbigt och tog kort på sig själv när hon satt och tjöt.
Och nu tycker hon det är konstigt att folk klankar ner på henne igen.

Visst hon är bara 15 men hon har ju redan fått barn så hon borde veta hur det går till.
Snopp möter mutta, spermier sprutas in, ägget befruktas och oj det blev visst ett barn.
Eller ngt liknande va? :D

Nu ska jag sluta klaga och byta om till innebandyn.
Herre min guud va kul det ska bli. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0