Första semesterveckan

var bara helt kanon.
Den andra ser ju ut att bli lite sämre med tanke på vädret men jag överlever.
Har ju en resa till Tallinn inbokad och får hoppas att den väger upp det hela ;)

Den första veckan spenderade jag på Öland tillsammans med Ludde, hans syster, Robin, Natalia och Kevin.
Vi va med om det mesta så bjuder på en lista.

- Alkohol
- Kvällsbesök på stranden avslutandes på restaurang
- Besök till Byxelkrok och fyren
- Kubb, där tjejerna spöade skiten ur killarna
- Sol och bad på stranden/raukarna
- Maaat
- Tältning
- Ätit världens dyraste pizza
- Sett de största lyxbåtarna jag skådat i hela mitt liv
- Brännskador på Ludde
- Flugor i förbannelse
- Spöregn
- Skratt och mycket mer

De sista dagarna tältade jag och Ludde själva i Borgholm och även det var himla trevligt.
Bjuder på bilder nu istället!

  

 

   

 


 

 

 

 Nää vi va inte osams :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0