Veckorevyn

Smarta måste jag nog säga att dom är. Mindre smarta för oss som tydligen prenumerar på tidningen.
Fick hem räkningar och trodde det var en fråga om man ville fortsätta ha tidningen.
Nu kände jag att nää det vill jag inte så jag struntade i att betala.
Men nu fick jag en påminnelse. Och fattade ingenting.
Visade sig att om skickar ut tidningen och sen betalar man för den.
Jag fick en prenumentation när jag fyllde för ett år sen inte fan trodde jag man fastna i den då :/

Har iaf städat idag.
Känns skönt att kunna gå på golvet utan att behöva använda skor som jag gjort den senaste tiden.
Dammsugarpåsen har varit full.

Ikväll ska vi nog testa att göra riktiga pomme i min ActiFry och grilla lite.
Sen får vi se om kvällen erbjuder ngt mer?

Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0