Kalajs!

Blir ett kort snabbt inlägg för att dämpa era starkaste begär.

Helgen rullade på med en väldans fart där en sväng till Ingelsta, mat och film stod på schemat.
Lördagen fortsatte i samma tempo med en sväng till Ikea innan släkten Mahrs/Ekeroth samlades på Asken för att fira farfar som slog rekord med att ha blivit den äldsta i hela släkten.
Han är en seg gubbe!
Sen gled vi vidare ner till Grand innan det stängde och sen upp till Harrys för att avsluta den perfekta kvällen!

Söndagen var en bakisdag där ingen av oss va bakis?!
Vi testade min "fritös" som visade sig vara en riktig höjdare!
Sen skruvade vi ihop min Ikeamojäng, satte upp mitt ljud och käkade Taco.
Ludde tyckte det va asgott och slänger sig över den sista köttfärsen om 10 min.
Duktig pojke!

Nu ska jag inte göra mycket alls.
Njuta av att jag varit duktig och tränat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0