All i need is you

Är tillbaks igen efter några dagar på vift.
Det blir lätt så har jag märkt när man jobbar till 4 istället för 3.
Men det gör inget för jag trivs, jättebra.
Imorgon kanske är sista dagen men då kommer vi sluta tidigt.
Kanske även blir lite Spicy Hot med som mat nu när jag äntligen kan?

Annars mår jag bra nu, det är ju snart helg.
Men har känt mig glad hela veckan, förutom på morgonen i måndags.
Det kan jag dock leva med.

Ser fram emot helgen som säkert kommer gå lika fort som alla andra helger.
Imorgon är det match i Mjölby, dock skönt för då har man hela helgen kvar.
På lördag har Mickis fest, jag gillar fest!
Undra vem som ska få bli mitt offer denna helg, skämt.
Men är man snygg så är man, jag tycker iaf det när jag är full haha.
Men det är för att folk sagt det, hallå diva! :D
Annars är jag även känd för att tjuta och tycka synd om mig själv när jag är full också.
Stackars lilla äckliga feta Alex dyker upp i huvudet och sedan uttalas orden.
Tror nog folk är ganska trötta på mig nu!

3 frågor jag har idag.
1. Hur kul var det inte när Luddes handfat gick sönder i lördags? Snacka om att det spruta vatten!
2. Hur kul kommer det va på lördag?
3. Hur såg Luddes ligg ut? Hoppas fan hon va ful! (det rör mig dock inte i ryggen att han också legat)

Nu tar vi kväller.
Puss.



Full och glad på Winnerbäck i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0