Badupdate.

Dålig uppdatering vilket jag skyller på att jag allt som oftast (läs jämt) tillbringar mina kvällar hos Ludde.
Han har noll internet och noll dator.
Så här kommer en resumé från helgen!

Fredagen begav sig jag, Ludde, Swartz och Emmi upp till Finspång.
Dom badade men jag lät bli på grund av min solariebränna.
Under tiden satt jag inne på Olearys med Tomi, Sparven och någon mer lirare.
Sen vart det fylla och bowling på höööög nivå!

 



Ryggen i lördags (solade i onsdags). Och det är inte borta än idag!

Lördagen då.
Sjukt bakfulla och inte ett dugg sugna på fest när klockan närmade sig halv 7 och det var dags för Hultas 25årsfest.
Jag, Ludde, Anna och Henka satt en kortis hos mig innan vi traskade upp mot Folkets Hus.
Blev en trevlig kväll och även den här gången lyckades jag få i mig en hel del.
Det finns helt enkelt inget stopp.
Eller jo i fredags då Ludde tvingade mig dricka vatten.
Synd att han glömde sig själv bara :D.

 

 

På vägen hem lyckades jag även dra en rejäl jävla vurpa.
Man kan med enklar ord säga att det tog tvärstopp!
Telefon klarade sig mycket märkligt nog och det var det enda jag brydde mig om.
Ont till förbannelse gjorde det iaf och här har ni resultatet av mitt härliga knä.
Kom ihåg att jag ramlade på platt asfalt!



Det var allt gott folk.
Förresten imorgon ska jag inte jobba.
Jag vill inte jobba på Pema mera....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0