Det är så det ska va

Jag uppdaterar verkligen sjukt dåligt men känns som man inte hinner ngt när man jobbar till fyra. Mygget och jag käka iaf semla igår på den dagen på året man ska. Sen hängde vi lite. Jag spöa honom som fan i yatzy! Twice :) Sen blev det inget mer för han kom på hur man skulle slå sexor med tärningarna. Fusk! Hat fått pannpiff, potatis och sås hos mamma och nisse. Jag har det sjukt bra ibland. Ska nu tvinga dom med ut och röka och sen åka på match. Fan vad jag längtar till Åland förresten. Skönt gäng är vi oxå :) Och kvällen innan taggar vi till Hoffmaestro på puls. Gud i himlen ge mig april! Och lite värme :) Tat lugnt kompisar. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0