Friday it is!

Kroppen gör fortfarande fruktansvärt ont, speciellt låren.
Och så vill dom att jag ska åka och bada i Finspångs Badhus.
Kommer va fruktansvärt pinsamt och kommer göra fruktansvärt ont.
För att ni ska förstå hur ont jag har kommer här en bild på mitt röda arsle!



Igår var jag iaf först duktig och va på spinning/easyline.
Sen åkte jag och Linnea med Kim till Kimstad och snacka lite skit innan vi tog oss en promenad hem.
Tog oss 40 minuter och va faktiskt riktigt skönt även fast det blåste en hel del.

Stannade kvar hos Linnea sen ett par timmar och lekte med barnen.
Men mest underhållande va nog Linnea och Eriks innebandymatch.
Behöver jag ens säga vem som vann? ;)
Bjuder på bilder därifrån oxå.
Sen får det va bra.
Det är ju för tusan fredag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0