Hej och välkomna till jorden era jävlar!

Sitter i soffan och eftersvettas efter en sväng på gymmet.
Kondition stod på schemat då jag hatar att va inne på själva gymmet. Känner mig superlöjlig.
Ska väl snart hoppa in i duschen och invänta far min som ska ta med mig på lunch.
Kinabuffe står på menyn och det skulle sitta väldigt fint i min mage idag! :)

Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda.
Har jag otur ringer dom in mig så jag får jobba kväll, inte kul.
Har jag tur, så vet jag inte mer.

Hockeyn igår va ju iaf underbar!
Vart tog alla kaxiga aikare på facebook vägen?
Efter 1-0 va det x antal uppdateringar från x antal människor.
Men sen då? Ha!
Hej och välkomna till jorden igen era jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0