Långa dagar.

Att gå hemma om dagarna när ingen annan är hemma kan ju få en människa att gå under.
Bra att dom fixa kvällsskift på Vitamex så att jag inte får jobba den här veckan.
Bra bra braaaa.

Begav mig till gymmet igår för att köra ett Easylinepass som jag inte gjort på evigheters evigheter.
Och fy farao vilken träningsvärk jag har i min överkropp idag, bra där!
Och för att fördriva lite tid idag tog jag mig en promenad i solskenet.
Blev himla varmt i tjocktröja och vinterjackan.
Vårvarning på hög nivå, det gillas.

Idag väntar tvättstugan och jag hoppas verkligen maskinerna fungerar idag med tanke på att dom inte gjorde det förra veckan.
Må Gud vara med mig!






Love och Theo från i lördags hos Linnea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0