Returpacket.

Har varit på Returpack och jobbat i 2 dagar nu. Imorgon blire där oxå.
Bra skit. Dessutom får man 127 kronor i timmen har jag hört. Check!
Slutar 12 imorgon plus att jag hörde rykten om att en kille ska sluta så att det blir tårta vid halv 11 :)
Prata med en annan tjej från Pema där och börja prata om i sommar vilka Pemamänniskor som kommer va där.
Hon ska vara ansvarig för alla Pema där så jag sa att jag vill så hon skulle skriva upp mig på listan och prata med chefen på det skiftet.
Hoppas jag får va där!

Kan tyvärr inte bjuda på bilder idag och skulle mer än gärna bjuda på en film på mig själv idag.
Stod med en vattenslang typ och skulle tvätta rent maskinerna i slutet av dagen.
Den är platt på båda sidor så jag började spruta.
Hade den dock åt fel håll så man kan säga att mitt ansikte tog sig en rejäl dusch!
Tur att det va varmt vatten :D

Nu ska jag sluta skriva strunt och läsa andras bloggar där det verkligen skrivs strunt!
Sen blir middag hos Luddovich.
Jag bjöd på pannkakor igår så han ska bjuda på pomme idag.

Ciao.



För det är minnen mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0