Så va det lördag igen

Min första tanke när jag vakna imorse va, va mysigt det skulle va om du låg här brevid...
Men istället för att tycka synd om mig själv gick jag upp så jag slapp den tanken.

Matchen igår gick sådär. Vi ledde hela matchen tills det är 5 minuter kvar och vi får powerplay och släpper in ett ledningsmål till dom. Det är anledningen till att jag inte vill spela pp.
Vilket jag inte gjorde heller. Men jag gjorde ändå en katastrofal insats.

Dock taggar vi nu om för kvällen då det är feeest!
Har köpt mig 8,5% vin för att kunna få en stabil fylla istället för mina fjortisfyllor. Inte för min egen skull då jag skiter i vilket. Utan för alla andras som får dras med mig.

Frågan är bara vad man ska göra tills dess. Hatar att va själv, extremt sällskapssjuk är jag!

        

Kommentarer
Postat av: pysseliten

kul att se att du har en blogg :)

2011-03-05 @ 18:51:53
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0