Torsdag!

En dag kvar på jobbet och det är ju underbart.
Dagen kommer nog bli kort också och det är ännu mer underbart.
Sen är det helg som just nu innehåller hockey ihop med öl och sen lite innebandy.
Så den är ganska öppen vill jag säga. Förslag? :)



Va en jävel som hade spytt ner på min uteplats idag när jag kom hem.
Personen i fråga måste även ha stått och hängt ut genom ett fönster. Moget!
Bild kommer :)



Spinningen idag va döden. Mia är döden. Sjuk människa!
Men om alla pass va som detta skulle jag kanske va lite närme en bikinikropp iaf.
Fick även hjärtklappning på matchen igår.
No more energidryck för Alexandra på ett tag!



Bloggen är konstig så allt kommer bli konstigt när ni läser. Därför släpper jag några bilder!




  
Dom byggde hus på jobbet.                                                                Kvinnligt!


  Kräääääks!



Jag Älskar Denna Bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0