Klantig igen!

Blir inlägg från mobilen idag. För tredje gången när jag bott här missade jag tvättstugan. Jag visste att jag hade den fjärde och va bombis på att det va på en torsdag. Men när jag ska ta sakerna och gå ner kommer jag på att det är den femte idag. Attans! Nästa eftermiddagstiden va den 13 :/ jag som inte tvättat på två veckor redan. Klantarsle! Tog mig iaf en löprunda som slutade på 4,3 km på 30 minuter. Hoppas på att jag kan springa iaf 2 gånger i veckan och förbättra mig. Linus åkte förbi 4 gånger haha. Efter blev det att damma lägenheten och dammsuga. Så nu är det fint här hemma. Blir en sallad från domino till middag oxå. Blir så trött på mig själv att jag inte orkar laga mat. Dags att börja minnas saker tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0