Egen tid, inte kul.

Kör som jag gjort de senaste dagarna och ger er reflektioner. Heter det så?

- va på "kurs" idag och fick fisk och spenat till mat. Jag tycker inte om spenat. En sak att lägga på den lilla listan över mat jag inte tycker om

- breaking dawn va inte alls så bra som jag trodde. händelselös till max typ. en film på 3 timmar istället för två hade varit bättre

- 22 dagar är  en väldigt lång tid. men bra är väl det då jag insåg idag att jag inte äger någon bra bikini?!

- solariet i blacka har inte nya rör. hade kunnat haft ansiktskanon hela tiden.

- korven har kommit så imorgon blir det att köra korv-bud-bil efter jobbet. 43 korvar i min bil lär väl inte lukta tårta. snarare korv.

- ska ta och inte göra ett skit nu. egen tid som dom prata om idag som är viktigt. jag hatar egen tid!




Senaste thailandresan. Sönderbränd panna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0