Helgens reflektioner

- att åka till Motala en söndagkväll för att spela innebandy var inte speciellt jobbigt. Även fast det blev torsk med 12-1

- det är skönt att vara nykter en hel helg. Ingen ångest på jobbet, man är inte trött och det ser inte ut som skit hemma

- barn kan verkligen skrika länge och högt

- att slutet mellan ludde och mig nu är ett faktum och förhoppningsvis ett bra sådant. Det känns iaf bra. Men det känns även ensamt. Jag älskar och saknar honom.

- anna ska flytta in i min port och det ska bli kanonkul!

- vänner är något väldigt viktigt (så även familjen/släkten)

-donkey kong är assvårt! därför ska jag nu spela innan det är dags för träning

- den som skapade ciggaretter borde dö en långsam och plågsam död. för det är ungerfär så det kännns för mig som nu ska försöka sluta röka, igen!

På återseende. 

 Tack för den här tiden underbara du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0