Jag fortsätter med det jag kan bäst.

  1. Ont hals och snor i näsan är inget jag är intresserad av. Så försvinn innan det blir jobbigt!
  2. Stackars Tekla har legat på mattan utan att vilja hoppa upp i soffan, nu kom hon.
  3. Min dag idag är galet bra och jag är galet rolig. Älskar dagar som dessa!
  4. Hoppas på mycket folk på innebandyn idag. Troligtvis inte så hoppas jag får spela fotboll!
  5. Korvarna är snart utlämnade och betalda. Ni som inte betalt, gör det snälla.
  6. Ska börja titta på en sak ikväll. Snygga killar sägs det? Hpppas jag inte blivit lurad...

Det blåser förövrigt storm ute igen känns det som. Svinkallt. Ge mig helg oxå. Jag älskar helger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0