Jag önskade att jag aldrig behövde säga detta

MEN, jag kommer göra det ändå.
Vad var det jag sa?!

Efter 3 matcher har vi nu det första ordentliga avhoppet. 3 matcher!
Hur ska detta sluta?
Hade vi spelat kvar i den andra serien hade det varit en annan sak, då hade vi inte behövt mycket folk på samma sätt.
Kan fortfarande höra mig själv säga, är det inte bättre att spela i den enklare serien och vinna matcher och få en bra sammanhållning än att få storstryk?
Men blev ganska fort nerröstad.
Så jag hoppas ni är nöjda och glada, för det är inte jag!
Men jag tycker ändå det ska bli kul med match på lördag :)

Nu tänker jag frossa i choklad då jag inte har ngt bättre för mig.
Hade valt en cigg om det inte var så förbannat kallt.
Så hej på er, och på återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0