Tisdagens bästa!

Idag är typ världens bästa tisdag!
En resa till Thailand är bokad för kanonpriset 5800 kronor :)
Tackar Sara och Ryman av hela mitt hjärta att dom tar med en gamling som mig på deras vinterresa. Det kommer bli så jävla kul!
Så nu gråter jag inte över fjällen längre, för nu har jag fått ngt som är bättre!
Får bli yxbacken istället :)

- annars så har jag idag insett att hamsterpiss luktar förbannat äckligt.
- jag ska på bio idag och se breaking dawn och käka baconsnacks.
- det blir ingen julmat för mig iår.
- och även ska jag säga såhär, det går bra nu!

Bara hoppas på att jobbet ger mig ledigt :)

Hotell Baan Karon - Bild 10

Hotell Baan Karon - Bild 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0