Delikatesskungen!

Säljer delikatesskungens salamikorv och jag vet att ni vill köpa!
Rullar på bra för  mig och jag måste säga att det är himla roligt.
Inte ofta man säljer ngt som är kul va?
På mindre än ett dygn är jag uppe i 14 korvar :D

Ska iväg och köra spinning ikväll och det var ett tag sen.
Fan så ont i baken jag kommer att få men det är det värt. Kämpa kämpa :)
Efter ska jag till Ludde och så har ham förhoppningsvis fixat mat, grattis till mig!

Imorgon ska jag hem till Kim med Sara och Linnea en sväng och lämna födelsedagspresent vilket ska bli himla trevligt för vet inte när jag träffade dom senaste? :/
Sen iväg till sporthallen för att sitta i seketariatet på herrarnas match.
Sen snabbt hem och boka fjällenresa, shalalalalaaaaa!

Det går bra nu kompis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0