Fina lördagmorgon

Att träna direkt på morgonen utan att ha ätit frukost är ingen bra ide.
Trodde jag skulle ramla av spinningcykeln och tappa skivstången i skallen.
Men jag överlevde och kroppen är nu död!

Detta ska firas med en resa till Ikea och Biltema för att spendera det sista av lönen.
Okej jag fick även flytta över pengar från sparkontot men det äre värt!
Dock ser det inte ljust ut med bilen då den avgassystemdelen jag behöver förmodligen inte finns.
Hoppas på att det bara behöver svetsas.
Dock lite svårt att kolla då bilen står på ett väldigt dåligt ställe.
Och nej, jag kör den ingenstans alls :D

Kvällen skulle ha spenderats hos Luddes mor men nu vet jag inte riktigt längre då en av hennes söner verkar ha fått magsjuka.
Inget jag är intresserad av direkt.
Så får se hur det blir, lär nog inte sitta själv och uggla iaf :)

Annars rullar det på som vanligt och avslutar med att säga att jag älskar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0