Hel och fin

Efter några dagar som död har nu min datorn vaknat till liv igen och ingen är gladare än jag.
Dock är den helt tom och det enda som finns på skärmen när den startas är papperskorgen.
Är egentligen ganska nöjd så att man kan börja om från början.
Lite ledsen över alla bilder som är borta :(
Så Linnea den där boken med bilder på en arg Theo kan bli lite svår att fixa nu ;)

Lagade potatismos och farmors fiskgratäng förut och det satt himla fint i magen!
Förövrigt har jag alltid trott att det är mammis fiskgratäng men det var visst fel :P

Sitter och velar på om jag ska till gymmet idag eller inte.
Träningen är så sjukt sent och så är det fotboll på tv, och hemmafruarna. Svårt val.

Ska iaf fortsätta fixa datorn nu.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0