Ibland har man oflyt.

Missade precis ett besök på Busfabriken för någonting som kallas spinning vilket inte ens är i närheten så kul som att ränna omkring där inne!
Satans skit då, tur att Busfabriken finns kvar :)

Imorgon är det fredag vilket betyder helg!
Den kommer att bjuda på en lugn start med ett besök till stan och förhoppningsvis en sväng till Linnea och hennes familj innan dom åker.
Sen bär det av i ett rasande tempo på 20årsfest innan söndagen kommer bli en död dag.

Har egentligen match på söndag men får helt enkelt hoppa den :(
Känns på ett sätt väldigt surt då träningen igår gick bra för mig och jag blev sugen på match!
Och sen har vi ingen förrns den 12e november och det är ju skitlångt kvar dit!
Ont om folk på söndag med så känner mig rätt elak men jag sa ju faktiskt till för länge sen...

Men det blir nog en himla bra helg iaf! :)



Helgens kalasbarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0