Alla goda ting är tre.

Har precis betalt alla räkningar och hade pengar så jag kunde betala mer på datorn och resten på innebandyn!
Underbart skönt att innebandyn är avklarad.
Nästa månad kommer kontot inte va ngt att jubla över dock :(

Naprapaten idag va inte alls så obehagligt som det brukar va.
Dock gör det ondare och jag är mer stel nu än innan, så får se om det är borta på jobbet imorgon.
Ska även på kalas och hälsa på pappas kissar imorgon.
Frågan är vad som händer på kvällen kompisar? :)

Ikväll ska iaf mamma och Nisse grilla och eftersom att jag är själv så erbjöd dom mig att komma dit :)
Efter ska jag bara hem till soffan/sängen och kolla Skavlan.
Jobb imorgon som sagt va!

Tråkigare inlägg får ni leta efter. Länge.
CiaoBella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0