Borrelia

Ibland är man sjuk, och ibland är man mer sjuk.
De senaste dagarna har jag mått som en råtta, en riktigt risig råtta.

I efterhand har det visat sig att jag drabbats av borrelia som gått längre än vanligt.
Som tur va har det aldrig hunnit sätta sig på nervsystemet vilket dom trodde.
Blev en natt på sjukhus för att hålla koll på mig och dessutom en jääävla massa blodprov, halsprov och prov i ryggen.
Aj fan för det senaste. Det vill jag inte vara med om igen!

Så de senaste dagarna har bestått av 38,5-39 grades feber, en konstant huvudvärk som inte går att beskriva smärtan på, illamående, död kropp, dropp, panodil, frossa, svett och allt möjligt helvete.

Men nu käkar jag penicillin så bara hoppas på att det går över.
Och en sak är iaf säker, borrelia ska jag aldrig ha igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0