Då var det klart!

Kalla mig dum, kalla mig trög, kalla mig idiotisk.
Men nu har jag beställt dessa "mirakelpiller"
Dyrt är det men funkar det så är det värt vartenda öre!
Kommer väl i mitten av nästa vecka så då börjas det...
Heja mig!

Har en tid hos naprapaten imorgon vid 10.
Så kan man tydligen inte jobba efter det? Så blir ju en kort fredag.
Men övertid på lördag då jag varit borta alldeles alldeles för mycket den här månade.
Lär inte bli svinrik direkt :D
Tur att man fick ersättning då man har en himla bra försäkring tydligen :)

Ikväll blir det att fixa mat med Luddovich då han sen lämnar mig denna helg.
Varför är det inte på träningsläger han ska istället för kryssning? :D

Nu ska jag hoppa in i duschen.
See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0