Det skadar aldrig att försöka

Nu är jag så frisk som man bara kan bli. Iaf på hur jag känner mig.
Så imorgon blir det jobb igen, kort vecka framför mig :)

Morgonen har spenderats genom att baka choklad och blåbärsmuffins.
Slinker nog ner några i en påse till jobbet imorgon om dom är ätbara.
Har inte hunnit smaka dom ännu, känner mig inte sugen.
Kan bero på att klockan bara är 10?

Igår var jag nere i sporthallen och kollade när laget spelade då jag själv inte får delta.
Men räknade ut att nästa måndag borde det vara helt okej för mig att vara med. Wihooooo!

Förresten har jag oxå fastnat i Wordfeud... Hatar när dom man spelar mot inte svarar tillräckligt snabbt när jag inte har ngt att göra, hehe.

Idag står även tvättstuga, städa Ruttes bur och inget mer på listan.
Hade tänkt tagit en promenad idag men det lockar inte,
Katia har ju visat sina vibbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0