Någonstans inom mig

Hör en ljudbok på jobbet jag ska börja försöka leva efter. Eller inte helt.
Då kommer det sluta med självmord och det är jag inte intresserad av.

Denna torsdag har jag underhållit mig i sällskap av mor och Niels.
Det har putsats fönster, kokat/sköljt svamp, fixat sladdar, avlopp, vitrinskåp och en hel del mer.
Tack så mycket <3

Var nyss sista svängen nere i tvättstugan också och konstigt nog blev allt förutom två plagg torra.
Dom råkade som vanligt bada i tvättmaskinen, mysigt...
Så sitter här med tända ljus och kollar Robinson.
Nästa reklam blir det en snabbdusch och sen ner i sängen med Rutte ute på en rundtur.
Nybäddade lakan har jag och det är inte fy skam :)

Så vill jag bara avsluta med att säga, fan va skönt med fredag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0