På andra sidan solen

Jag hatar flugor, den stör mig.
Det kryllar av flugor hos mig i sommar.
Nu har den här jävlen flygit runt i snart 3 timmar.
Och nån har haft sönder min flugsmälla...
Haha yes nu fick jag honom bara för det!

Som ni förstår är jag hemma idag oxå, huvudet släpper inte.
Eller jo mycket bättre men inte borta.
Så idag ska jag roa mig med matlagning tror jag.
Min Actifry ska tas fram ur skafferiet så ska jag testa på lite thai :)

Ikväll ska jag äntligen få bege mig ner till sporthallen för att testa nya golvet!
Träna får jag ju inte men skjuta ett skott eller två lär ju inte döda mig.

Förövrigt märkte jag att vi glömt lämna in en film som vi hyrde i fredags, pinsamt....

 

 Men nu mår jag bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0