Stora, som små.

Hösten är mysig och jag gillar verkligen att det regnar.
Förmodligen av den anledningen att jag vet att det kommer bli finare väder senare.

Dagens planer är inte många men ack så viktiga.
Ska bege mig hem till Linnea där hennes syster ska va snäll och färga mitt hår.
Tur att kompisarna har systrar om man inte har några själv ;)

Kom även fram till igår att det är en väldig tur att jag inte är innebandytränare, katastrofalt!
Tur att Finspångstjejen kommer på måndag också så att jag inte har förstört allt!
Och så att det kommer mer folk då oxå, så det kan bli ordentligt.
Men tack för att ni lyssnade ni som va med igår :D

Nu ska jag käka frukost och ta mitt dagliga piller.
Kämpa kämpa!

Bakade även chokladbollar igår och åkte med dom till Linnea.
Det gick hem både hos dom stora och dom små barnen ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0