Svart som natten

Färgade håret igår och jag har nog aldrig känt mig blekare!
Det skulle bli mörkbrunt, men blev svart. Tur att jag gillar mörkt :)
Ska bara vänja mig lite, håret måste varit mycket ljusare innan än jag trott hehe.
Men, jag gillart :)

Tillbringade hela dagen hemma hos Vennberg/Båvemyr igår. Det va inte igår :)
Fick in både Linnea och Erik på Wordfeud så vi satt där som tre fån och spelade.
Det är ju synd att prata med varandra.

Vad dagen  har att erbjuda idag har jag inte en aning  om.
Men vet att det är fint väder och det vill jag utnyttja.
Frågan är bara hur?

 

Kommentarer
Postat av: Farzan Mahrs

Huuuga...ser ju ut som hon i "The Ring"..!!

2011-09-16 @ 11:05:47
Postat av: Mee

Haha jag vet. Känner mig lika mörk som henne :)

2011-09-16 @ 11:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0