19april

Idag är en sån dag där jag avundas alla som spelar fotboll.
Inte nog med att jag skulle vilja sätta på mig ett par äckliga benskydd och mina kära fotbollsskor.
Dom har seriepremiär i helgen och hur kul är inte sånt?
Som man väntat, och som man längtat i en hel evighet!
Men nej nej, jag går till gymmet och kör spinning istället.
För det är ju helt gudooooomligt kul!

Har även skenat som en stucken gris upp och ner i tvättstugan och har en sväng kvar.
Sen har jag inte en tid förrns den 8e april, gott om tider finns det, ujja!

Och det bästa under denna dag va dagens måltid, kantareller på rostad bröd.
Fan så gott det va!

Grattis även till lille Theo som fyller 3 år idag!










But f-ck who you want, and f-ck who you like
Dance our life, there's no end in sight



Kommentarer
Postat av: Edstrand

Om du inte har tid förrän 8 april förstår jag om du vill tvätta mycket, nästan ett år till nästa gång...

2012-04-23 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0