24april

Kom precis ut ur duschen efter ett roligt step-pass och sitter och käkar vindruvor.
Synd som vanligt att dom är för korta, men idag satt äntligen stegen.
Kordination är inte riktigt min grej, därför jag hela livet hållit mig till bollsporter!

På lördag är det utgång med brudarna från jobbet, den här gången ska jag se till att alla kommer med!
Minutun är med andra ord portad från förfesten :)
Sen hoppas jag även på fint väder så man kanske kan grilla eller något sånt.
Gärna på Valborg, så vad ska ni göra då gott folk?
Är ju långledigt nu eftersom att Whirlpool stänger klämdagar så har 4 härliga lata dagar framför mig :)

Lite shopping på fredag kanske, någon som är intresserad?
Måste ju ha ngt att sätta på mig på lördag :)



En poetisk vän har jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0