25april

Har precis ätit dagens måltid bestående av tonfisk och ägg, åååå va gott, typ.
Men orkade inte göra ngt mer då jag va/är helt slut efter spinningen som faktiskt va kul.
Och imorgon är det förmodligen samma pass igen så då kan jag gå dit utan ångest :)
Ångest har jag dock över att jag tappat bort mitt kort på riktigt nu.
Jag har letat och letat och letat i en vecka men det dyker inte upp.
Sista jag hade det va förra tisdagen iaf, så finns det någon som har hittat ett medlemskort på Hälsorbruket kan ni ju hojta till :D

Har precis betalat räkningarna också och det här är en sån månad som det blir dyyyyyrt.
Både el och radio och tv (ja jag betalar det!) samma månad, det blir dyrt då...
Tur att man fick skaplig lön, nästa månad hoppas jag blir ännu bättre :)

2 dagar kvar till helg, jajeman, så skönt är det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0