Dummajävel

Jag ställde mig på vågen på gymmet idag, helvete jag fick ju nästan hjärtattck.
Ska svälta mig själv i 2 veckor för att få en snabb start, eller inte.
Men chips och skit BORT, den här gången ska jag lyckas, för nu är det inte kul längre!
Jag hatar er människor som är smala utan att ens träna, fan så orättvist.

Hämtade skyddsskor idag också så imorgon är det smärta i fötterna som gäller.
Men då åker dom av och dom vanliga skorna på.
Rekord inne på Skeppa oxå (heter det så nu?)
Tog bara 5 minuter från att jag gick in tills jag gick ut, annars brukar det lätt ta minst 30 minuter!

Cyklade hem mina hela fina cykel idag från mamma och Nisse som varit inlämnad.
Äntligen kan jag cykla på raksträcka utan att få mjölksyra efter 100 meter för att växlarna är störda.

Nu ska jag straxt krypa ner i sängen och läsa lite.
Avkoppling på hög nivå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0