En helt nästan vanlig dag

Underbart med möte med innebandylaget idag för kommande säsong.
Jag, Jessi och Hanna kommer dyka upp. Platt jävla enormt fall!

Kryssade i ja att jobba på lördag nu. Känns som att jag kommer få ångra det bittert.
Men det blir bra sen när cashen kommer. Cash is king.
Nytt folk kommer det nästa vecka oxå, tur att dom inte ska stå hos mig, har visst en tendens till att skrämma iväg folk! Höhö.

Brutal träningsvärk har jag sen igår, eller det börjar snarare komma krypandes.
Från att varit hur besviken som helst imorse när jag inte kände ngt till att ha en skön smärta. Me like.
Från naveln och uppåt börjar det bli brutalt. Speciellt triceps och rygg.
Men bara därför drar vi en sväng till gymmet idag.
Tänk om jag kunde låta bl alkohol och öl oxå, damn då skulle man kanske gå ner ett kilo eller två!

Nu kallar disken. Hejdåkompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0