Inte en enda minut!

Snart har jag fått i mig allt godis som finns i mitt hem vilket är sviiinbra för då ska jag inte köpa mer.
Och finns det inget hemma så går det inte att äta.
Enda sättet att hålla mig ifrån skiten...

Åkte direkt till solariet efter jobbet idag, brände mig lite på mina vita skinkor tror jag. Fint!
Sen vidare till gymmet och körde 40 minuter på crosstrainer innan cirkus en timmes Bodypump.
Jag är rätt så trött i kroppen nu kan jag säga.

Efter träningen åkte jag till mor och Nisse och smällde i mig favoriträtten korvstroganoff, fan så gott!
Sen kom mamma på att man inte får åka på vinterdäck så då va det bara att bege sig ut och byta däck.
Så Nisse är värd ett glas vin ikväll!

Och nu degar jag i soffan och tänker inte flytta på mig.
Blir nog en tidigt kväll idag för tröttheten är brutal...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0