Klantarsle!

Eftersom att jag hade en enorm lust att gå tillbaks till jobbet idag tror jag att Gud hörde mina böner.
Klantig som jag är kände jag för att kasta lite backcover i luften och försöka fånga dom. Gick sådär!
En härlig plåtbit in i mitt lilla finger.
Inte helt omöjligt att jag hade behövt sy men eftersom att jag redan hade varit på ett besök på sjukan under dagen kände jag icke för ett till.

Så efter ett försök till att jobba med massa tejp och plåster gick jag hem. Det är rätt svårt att klara av mitt jobb med 4 fingrar när man vet att man har ett 5e som man inte får använda.
Så stannar hemma imorgon oxå så får vi se hur det är sen.
Är det någon som vill leka imorgon är det bara att höra av sig. Tjohej!

Nu ska jag upp under taket och ta en cigg och åka till min morbror på kalas!
Och idag är förövrigt den dagen mest personer i hela Sverige fyller år på. Suck on that!

Ciaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0