Men du lurar inte mig.

Tystnaden som uppstår i en bil när jag säger "jag är ju normal" är ju rätt intressant.
Ett asgarv blev det efter iallafall.

Har haft en bra dag med Kimii iaf och det va på tiden.
Att jag ska ha så svårt att ta mig iväg och träffa mina vänner.
Tur att man är klantig och får gå hemma extra på vardagar.
Men imorgon är jag som sagt va jävligt dum och går och jobbar. Kanske spräcker såret igen :)

Kim kom även på att det är exakt två månader kvar tills jag fyller år idag.
Kan man fylla bakåt?! Det skulle va fint som fan...
Men som vi sa under dagen, märkligt att alla andra blir äldre men att vi står kvar på samma ålder!

Ska nog ta mig en macka nu. Hungrig som fan. Yes det är jag.

Jag vill ha dig baby utan kläder.
Kan du sluta spela svår för jag har dig snart ändå.



Titt Johnny, jag gör det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0