När man älskat någon länge, blir man lat.

Eftersom att det är mitt finger som är skadat och inte mitt ben valde jag att ta en morgonpromenad.
Hade legat vaken till och från sen 7, märks att man egentligen är van att jobba.
Blir nog en återvändo till jobbet på fredag. Så det känns att man har helg på riktigt!

Har tillbringat dagen med Sara, Noel och Wilda.
Så för andra gången vågade jag hålla Wilda (ska väl erkännas att jag inte varit där så mycket heller)
Kanske ska erkänna att hon även är 2 månader så kanske inte är så modigt av mig.
Men jag är inte van vid att hålla småbarn då jag alltid varit rätt duktig på att hålla mig undan.
Lika bra som jag varit på att slippa byta blöja :D

Så resten av dagen/kvällen blir det väl bara att sitta hemma och uggla.
Man är inte nöjd när man jobbar och heller inte när man väl inte gör det. Människan är knepig!
Men jag älskar min soffa så är rätt nöjd ändå.
Livet kunde ha varit värre.

Såtjofadderittanpåer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0