Söndag

Sådär ja, nu har man slösat bort en hel söndag, igen.
Minns inte sist jag var såhär bakfull, piggna inte till förrns klockan 5, så jävla dumt.
Även jag började då att tänka och fundera på om det verkligen va värt det.
Jag tror inte det egentligen, så tack att jag ska jobba på lördag. Det får mig iaf till att göra något vettigt på en hel helg!

Klämde i mig världens biggaste pizza förut så nu har jag ångest över det också.
Eller jag åt bara halva för det va nog det galnaste jag varit med om, iaf här ute på vischan.
Vitlök smakar det i hela käften iaf så tur att jag lever ett ensamt och mobbat liv, inget hångel här inte!

Så nu är det bara att tagga inför en 6 dagar lång arbetsvecka och det ser jag fram emot. Ujja!
Ska även testa på militärträning med Mickis imorgon, I´m gonna die!
Konstigt att man är taggad till träning på söndagar och när man står på jobbet.
Sen kommer man hem och, platt fall. Ingen ork eller energi där inte.

Men nu ska jag ta mitt pinsamma, tragiska och mobbade jag och kanske byta till andra hörnet i soffan.
Har ju bara suttit i samma hörn i 8 timmar nu.
Lite undantag för en dusch och hämtning av pizza.
Att Anitas blev en pizzeria är inget jag klagar över iaf, fan va braaaaa!

Sooo, seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0