Täcket går som havets vågor

Lat onsdag men ändå inte.
Jobbet idag va ju sådär, fick lite skäll. Fast ändå inte. Pepptalk kallas det nog...

Begav mig till solariet efter jobbet. Satans så skönt att sova lite. Rätt brun nu igen. Iaf i duschen :)

Sen iväg på en liten powerwalk då jag va tidig till dagens gympass som idag va bodypump. Träningsvärk som fan sen i måndags så gick sådär!

När jag kom hem hoppa jag in duschen där jag insåg att jag inte har ngt att göra så gav mig på att laga mat så nu finns det 3 matlådor färdiga och fina. Vad fan hände lixom?!

Så degar nu i världens bästa soffa och tittar på Arga Snickaren och kräks lite. Folk är ju så jävla äckliga!

CiaoBella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0