And we danced

Nu händer det ngt i min kropp som inte är okej!
Den av er där ute (har typ 10 att välja mellan) som smittat ner mig med era bacilusker ta tillbaks dom nu innan dom bryter ut på mig på riktigt. Tack på förhand!

Va och storhandla idag för första gången sen april som sagt va. Det kostade lite men det vare värt för nu är det fullt i både kyl och frys. Knappt så dagens matlådor fick plats. Men skam den som ger sig!

Så innan kvällen har tagit slut så hoppas jag även att Färjestad spöar skiten ur Växjo och att Linköping får storstryk av Djurgården!



Snubbla över mig själv på träningen igår haha. Ovanligt!
Slog upp mitt ärr för tredje gången sen decmeber haha. Dags att skaffa gåhjälp :)



Ser inte så gott ut men det vare. Även jag kan laga mat! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0